Αναζήτηση

Πέμπτη, 3 Απριλίου 2014

Αργυρώ Κράια - Βιογραφικό








Aργυρώ Κράια
Φιλόλογος - Δημοσιογράφος







Κόρη ανωτάτου Ιπταμένου της Πολεμικής Αεροπορίας και αδελφή Συνταγματάρχη του Πεζικού ανατράφηκα με γνώμονα το ήθος,την αξιοπρέπεια,την ειλικρίνεια,τη συνέπεια λόγων και έργων.Από τους γονείς μου,με καταγωγή από τη Θεσσαλία,έμαθα το ζην και από τους δασκάλους μου το ευ ζην.Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1972 και κατοικώ στο Χολαργό από το 1978.Τι να πρωτοθυμηθώ;Το κυνηγητό στο προαύλιο του 3ου Δημοτικού στη 17η Νοέμβρη ,την κυρία Ειρήνη τη δασκάλα της πρώτης δημοτικού που για όλους ειχε έναν καλό λόγο να πει,για τη Βαγγελιώ με τις τυρόπιτες στο κυλικείο για τις σκανταλιές μας και την αγωνία μας να μάθουμε ,να ζήσουμε, να παίξουμε ... Με γλυκιά νοσταλγία θυμάμαι τα εφηβικά μου χρόνια στο Δεύτερο Λύκειο Χολαργού ,τους καθηγητές μας, τις εκδρομές ,τα χτυποκάρδια , τους αγώνες ,τις εκμυστηρεύσεις και τις Πανελλήνιες .

Τελείωσα με Άριστα το Λύκειο ,αποφοίτησα με Λίαν Καλώς από την Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών έχοντας σπουδάσει Ιστορία και Αρχαιολογία και είμαι περήφανη γιατί ζω στο προάστιο του Περικλή του οποίου το όνομα είναι γνωστό στα πέρατα της οικουμένης .Ως φοιτήτρια ήμουν ενεργό μέλος στους φοιτητικούς συλλόγους και διετέλεσα και πρόεδρος στο ΔΣ των φοιτητών στο τμήμα Ιστορίας Αρχαιολογίας .Αν και σπούδασα Ιστορία με κέρδισε η δημοσιογραφία όπου μετά από σπουδές στη Σχολή δημοσιογραφίας του Αντέννα όπου και αρίστευσα ,εργάστηκα για 15 και πλέον χρόνια ,από το 1996 έως το 2011,στο τμήμα διεθνών ειδήσεων της τηλεόρασης του ΑΝΤΕΝΝΑ.Συνεργάστηκα με την εφημερίδα 6 μέρες του Αντώνη Δελατόλλα για δύο μήνες.Από το Φεβρουάριο του 2013 συνεργάζομαι με την ελληνική υπηρεσία του διεθνούς ειδησεογραφικού τηλεοπτικού δικτύου Euronews .Γνωρίζω Αγγλικά,Γαλλικά και Τουρκικά .

Είμαι παντρεμένη με τον Νίκο Στεφανάκη, φαρμακοποιό,και έχουμε δύο παιδιά το Σταύρο έξι και τη Μαρία τεσσάρων ετών και έξι μηνών.Πρόσφατα μετακομίσαμε στο πατρικό του ανδρός μου στου Παπάγου και είχα την ευκαιρία να γνωρίσω από κοντά το άλλο κομμάτι του δήμου μας .Ασχολούμαι ενεργά με τον Σύλλογο Γονέων του 2ου Νηπιαγωγείου Παπάγου ,όπου πηγαίνει ο γιος μου Σταύρος,έχοντας εκλεγεί μέλος στο Δ.Σ ,καθώς και με τα ζητήματα που ανακύπτουν στον παιδικό δημοτικό σταθμό στην Μπλέσσα όπου πηγαίνει η κόρη μου Μαρία.

Ηρθα στο Χολαργό μικρό κορίτσι,έκανα φίλους,συμμαθητές, συναδέλφους, έμαθα τις αγωνίες και τον προβληματισμό των ανθρώπων που απαρτίζουν την τοπική αγορά,τη ραχοκοκκαλιά του Δήμου .Περπάτησα χρόνια ολόκληρα πάνω στον Υμηττό,πέταξα χαρταετό και εγώ και τα παιδιά μου δίπλα στο μοναστήρι στον Αγιο Θεολόγο,ανάβω το καντήλι στον τάφο του πατέρα μου στο Κοιμητήριο Χολαργού και έψαλλα το Χριστός Ανέστη στην Εκκλησία της Φανερωμένης εδώ και τόσα χρόνια.Γνώρισα τον πατέρα Νεκτάριο και τον παπα -Θύμιο ,που εκοιμήθησαν και οι δυο, από τα Κατηχητικά και πήγα εκδρομές παίζοντας το κυνήγι του Χαμένου Θησαυρού με τους Οδηγούς του Χολαργού.Στην πορεία έκανα φιλίες ζωής.Είναι τόσα μα τόσα πολλά αυτά που μας ενώνουν ,το βουνό,τα πάρκα ,οι εκκλησιές ,τα σχολεία ...Αλήθεια,τι να πρωτοθυμηθώ...

Πήρα την απόφαση να δηλώσω ενεργό συμμετοχή στην προσπάθεια της Δημοτικής Αναγέννησης με υποψήφιο δήμαρχο το Γιάννη Κεχρή .Κατεβαίνω για πρώτη φορά υποψήφια δημοτική σύμβουλος στο Δήμο Παπάγου -Χολαργού και ζητώ τη στήριξή σας. Το έργο της νέας δημοτικής αρχής θα είναι δύσκολο λόγω των περικοπών στη χρηματοδότηση από την κεντρική διοίκηση.Ωστόσο η διαφάνεια,η αξιοποίηση των κοινοτικών πόρων και η σωστή διαχείριση των  λιγοστών κονδυλίων στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε θα μας επιτρέψουν να θέσουμε τις βάσεις όσων οραματιζόμαστε για το Δήμο μας. Έχω όρεξη για δουλειά,αγάπη για το δήμο μας και ειλικρίνεια στις προθέσεις .Θεωρώ πως με το Γιάννη Κεχρή στο τιμόνι του Δήμου όλα είναι δυνατά ακόμα κι αυτά που φαντάζουν αδύνατα!