Αναζήτηση

Σάββατο, 3 Μαΐου 2014

Γιαννακός Κ. Δημήτριος - Bιογραφικό





Οικονομολόγος ΕΚΠΑ 
Επιχειρηματίας





  • Γεννήθηκα στα Χανιά της Κρήτης, με καταγωγή του πατρός μου Κωνσταντίνου από την Αμοργό των Κυκλάδων, και της μητρός μου Νικολίνας από την Κέρκυρα. 
  • Μόνιμος κάτοικος Παπάγου από το 1973. 
  • Είμαι απόφοιτος του Λυκείου Βεροίας καθώς και του Οικονομικού Τμήματος της Νομικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. 
  • Γνώστης Αγγλικής και Ισπανικής. 
  • Είμαι παντρεμένος με τη Τζίνα Κωστοπούλου, υπάλληλο της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας. 
  • Έχω δύο παιδιά, τον Κωνσταντίνο απόφοιτο Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πειραιά και την Μαρία-Όλγα 3 ετών. 
  • Το 1981 ίδρυσα με τον αδελφό μου Σπύρο, την εταιρία Comtel Manufacturing Company, στον τομέα παραγωγής ασύρματου τηλεπικοινωνιακού υλικού αρχικά και στη συνέχεια με τη παραγωγή συστημάτων έγκαιρης προειδοποίησης βαριών βιομηχανικών εγκαταστάσεων (πετρελαιοπηγές, ναυπηγεία) αλλά και στρατιωτικών εγκαταστάσεων. 
  • Από το 1996 - που απεχώρησα από την ανωτέρω εταιρία, εκπροσωπώ και αντιπροσωπεύω γιά την Ελλάδα Ευρωπαικούς - και όχι μόνον, οίκους όπως Motorola (ΗΠΑ), Panorama Antennas (Μεγ. Βρεττανία), Alfatronix (Μεγ. Βρεττανία), Holomy ElectronicsTesla VM (Τσεχία), ΑΕΒ (Βέλγιο), Tagra-Grau Electronics (Ισπανία) κλπ 
  • Μέλος του ΕΒΕΑ 
  • Μέλος της Παγκρήτιας Ένωσης. 
  • Εχω διατελέσει Πρόεδρος σε φιλοσοφικούς, ανθρωπιστικούς και φιλανθρωπικούς Συλλόγους.