Αναζήτηση

Σάββατο, 3 Μαΐου 2014

Ανδριάνα Παπαδημητροπούλου – Λεβιδιώτη - Βιογραφικό




 
τ. ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΑΡΣΑΚΕΙΟΥ ΨΥΧΙΚΟΥ






Γεννήθηκα στην Πάτρα και κατοικώ στον Χολαργό 33 χρόνια.

Ο πατέρας μου, Ανδρέας Λεβιδιώτης, ήταν Γενικός Δ/ντης Νοσηλευτικών Ιδρυμάτων και Δικηγόρος, συμμετείχε στην Εθνική Αντίσταση «ΕΟΕΑ ΕΔΕΣ», και τιμήθηκε για τη δράση του αυτή από το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας.

Η μητέρα μου, Ελένη Λεβιδιώτη, ήταν Προϊσταμένη του Νομιατρείου  Πατρών, συμμετείχε στην Εθνική Αντίσταση «ΕΟΕΑ ΕΔΕΣ», και τιμήθηκε επίσης για τη δράση της αυτή από το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας.

Ο σύζυγος μου, Γεώργιος Δ. Παπαδημητρόπουλος, ήταν Φιλόλογος, Θεολόγος και Συγγραφέας, Δ/ντης Λυκείου και Αν. Προϊστάμενος στο 4ο Γραφείο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Έχω δύο υιούς, τον Δημήτρη Παπαδημητρόπουλο, Δικηγόρο Παρ΄ Αρείω Πάγω, ΔΜΣ Νομικής Αθηνών στο Ποινικό Δίκαιο και την Ποινική Δικονομία, και τον Ανδρέα Παπαδημητρόπουλο, Συμβολαιογράφο, ΔΜΣ Νομικής Αθηνών στο Αστικό Δίκαιο.

Είμαι Πτυχιούχος του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Αθηνών.

Ειδικεύτηκα επίσης στην Διατροφολογία – Διαιτολογία.

Διετέλεσα Καθηγήτρια στην Αρσάκειο Παιδαγωγική Ακαδημία Πατρών και στα Αρσάκεια – Τοσίτσεια Σχολεία της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας στην Αθήνα, εκτελέσασα και καθήκοντα Υποδιευθυντρίας Γυμνασίου.

Επίσης ήμουν Σύμβουλος Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού, Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας και Υπεύθυνη Περιβαλλοντικών Θεμάτων.

Κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής μου θητείας περιέβαλα με αγάπη, δίδαξα και πρόσφερα στους μαθητές και τις μαθήτριες μου πολύτιμες γνώσεις σε θέματα παιδαγωγικά και σε θέματα εφηβείας, διατροφής, περιβάλλοντος, πολιτιστικού και κοινωνικού ενδιαφέροντος.  

Παρακολούθησα σειρά Επιμορφωτικών Σεμιναρίων του Πανεπιστημίου Αθηνών, του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και του Υπουργείου Υγείας, Πρόνοιας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων.

Συμμετείχα σε Πανελλήνια Επιστημονικά Συνέδρια.

Είμαι Μέλος σε Επιστημονικούς Συλλόγους.

Είχα Συνδικαλιστική Δράση σε συλλόγους Καθηγητών σαν μέλος Διοικητικού Συμβουλίου, διατελέσασα και Αντιπρόεδρος.

Ομιλώ επίσης την Αγγλική  και την Γαλλική Γλώσσα.

Έχω κάνει Μουσικές Σπουδές στο Πιάνο ( Αριστούχος Υπότροφος του Μουσουργού Μανώλη Καλομοίρη ).

Υπήρξα μέλος του Σώματος Ελληνίδων Οδηγών.

Στο Δήμο Χολαργού εξελέγην ως Συνοικιακή Σύμβουλος της 5ης  Συνοικίας.

Επί πολλά έτη ασχολούμαι με θέματα κοινωνικής πολιτικής.

Αγαπητοί φίλοι, αποδέχθηκα την πρόταση για τη συμμετοχή μου στο συνδυασμό της Δημοτικής Αναγέννησης Παπάγου – Χολαργού, με υποψήφιο Δήμαρχο τον Διακεκριμένο Επιστήμονα, Ιατρό ΓΙΑΝΝΗ ΚΕΧΡΗ, με σκοπό να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στην πόλη μας και να συμβάλλω με όλες τις δυνάμεις και την εμπειρία μου στην πραγματοποίηση του οράματος της εύρυθμης λειτουργίας του Δήμου μας και της ενίσχυσης της κοινωνικής αρωγής προς όφελος των δημοτών του.