Αναζήτηση

Σάββατο, 3 Μαΐου 2014

Δρες Ιωάννης - Βιογραφικό







Μηχανικός Υπολογιστών και Δικτύων







Γεννήθηκα το 1985 στο Χολαργό όπου μεγάλωσα περνώντας ολόκληρη τη σχολική μου ζωή στο δεύτερο σχολικό συγκρότημα της περιοχής μας. Είμαι πτυχιούχος Α.Ε.Ι. Επιστήμης και Τεχνολογίας Υπολογιστών και τελειόφοιτος του Μεταπτυχιακού της Σχολής Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πατρών, ενώ τον ελεύθερο χρόνο μου συμμετέχω σε μουσικά σχήματα παίζοντας μπάσο.

Ολοκλήρωσα τη στρατιωτική μου θητεία στο Κέντρο Πληροφορικής Υποστήριξης Ελληνικού Στρατού, προσφέροντας τις υπηρεσίες μου σε συναφές με τις σπουδές μου αντικείμενο.
Με την ολοκλήρωση των στρατιωτικών μου υποχρεώσεων ξεκίνησα να παρέχω υπηρεσίες στον τομέα της πληροφορικής, ανάπτυξης της διαχείρισης δικτύων.

Διετέλεσα επί πενταετία εκπρόσωπος των φοιτητών (1 χρόνο από τη θέση του Προέδρου του Φοιτητικού Συλλόγου), εκλεγμένος με το ψηφοδέλτιο της “Ανεξάρτητης Ένωσης Φοιτητών” (ΑΝ.Ε.Φ.).
Από το 2004 και για δέκα χρόνια, συμμετείχα ως ενεργό μέλος της "Εθελοντικής Υπηρεσίας Δασοπροστασίας του Δήμου Χολαργού”, τόσο στον τομέα της πρόληψης όσο και της καταστολής πυρκαγιών.

Το ενδιαφέρον μου να προσφέρω στον τόπο που γεννήθηκα και μεγάλωσα, οι αποστάσεις που συνειδητά κρατώ από τις κομματικές παρατάξεις, που ιδιαιτέρως στην Τοπική Αυτοδιοίκηση δεν έχουν θέση, το ήθος, το παρελθόν, η αυτοδιοικητική πορεία και οι αρχές που πρεσβεύει ο Γιάννης Κεχρής σε συνδυασμό με τις προγραμματικές θέσεις της παράταξης, με κατεύθυναν να ενσωματωθώ ενεργά και να διεκδικήσω τη ψήφο των συνδημοτών μου ως υποψήφιος Κοινοτικός Σύμβουλος με την παράταξη Δημοτική Αναγέννηση Παπάγου-Χολαργού.

Με την πεποίθηση πως με τους αξιόλογους συνεργάτες, πολλούς από τους οποίους γνωρίζω και έχω συνεργαστεί και στο παρελθόν, το πρόγραμμα και οι θέσεις της παράταξης θα υλοποιηθούν έτσι ώστε να αναβαθμίσουν το Δήμο μας σε όλους τους τομείς.